Novice o entiteti: Pop Mart

Ruski zunanji minister promovira Labubu, kar sproža razprave o kitajski propagandni lutki
mednarodni odnosi kultura
Ruski zunanji minister promovira Labubu, kar sproža razprave o kitajski propagandni lutki

Video, ki prikazuje ruskega zunanjega ministra Sergeja Lavrova, kako se šali o virusni lutki "Labubu" med obiskom na Kitajskem, je ponovno vzbudil pozornost na vlogo te plišaste igrače kot orodja mehke moči kitajske komunistične partije. Medtem ko jo kitajski državni mediji Global Times slavijo kot "globalno senzacijo", se pojavljajo pomisleki o njeni uporabi v propagandne namene.

11. sep 9:09
Hongkonška borza beleži rekordne dobičke, Pop Mart pa načrtuje podvojitev prodaje
finance gospodarstvo
Hongkonška borza beleži rekordne dobičke, Pop Mart pa načrtuje podvojitev prodaje

Hongkonška borza (HKEX) je v prvi polovici leta 2025 zabeležila rekordne dobičke, predvsem zaradi ponovnega oživljanja prvih javnih ponudb (IPO), ki so mestu povrnile položaj vodilne borze na svetu. HKEX je poročal o najboljšem polletnem prihodku doslej, kar je okrepilo povečanje IPO in trgovalne aktivnosti. Medtem pa podjetje Pop Mart, ki je bilo ustanovljeno leta 2010 v Pekingu, načrtuje, da bo podvojilo letošnji prihodek od rekordne prodaje v letu 2024, saj se pripravlja na lansiranje mini različice plišaste igrače Labubu, da bi razširilo svoj izjemen uspeh in osvojilo več src zunaj celinske Kitajske.

21. avg 9:13
Delnice Pop Mart poskočile, Futu Holdings beleži močan dobiček, Laopu Gold pa skoraj potrojil zaslužek
gospodarstvo posel
Delnice Pop Mart poskočile, Futu Holdings beleži močan dobiček, Laopu Gold pa skoraj potrojil zaslužek

Delnice kitajskega proizvajalca igrač Pop Mart so poskočile za 12,5 % po objavi skoraj 400-odstotnega skoka čistega dobička v prvi polovici leta. Futu Holdings je poročal o več kot podvojenem dobičku v drugem četrtletju, medtem ko je kitajski draguljar Laopu Gold skoraj potrojil zaslužek zaradi močne rasti doma in v tujini. Pri Baiduju pa so se prihodki zmanjšali.

1 posodobitev 20. avg 4:48
Kitajska tehnološka podjetja poročajo o rasti prihodkov, ki jo poganjajo električna vozila in igrače
tehnologija gospodarstvo
Kitajska tehnološka podjetja poročajo o rasti prihodkov, ki jo poganjajo električna vozila in igrače

Kitajsko tehnološko podjetje Meitu, specializirano za urejanje selfijev, je v prvi polovici leta 2025 zabeležilo 12,3-odstotno rast prihodkov, ki so znašali 252,4 milijona dolarjev. Xiaomi je poročal o 31-odstotni rasti prihodkov v drugem četrtletju, ki so dosegli 16,2 milijarde dolarjev, in 75,4-odstotni rasti čistega dobička na 1,6 milijarde dolarjev, predvsem zaradi prodaje električnih vozil, medtem ko se je posel s pametnimi telefoni upočasnil. Podjetje Pop Mart je zaradi priljubljenosti igrač Labubu zabeležilo rekordno prodajo in petkratno povečanje prihodkov v tujini.

19. avg 14:14
Policija v Šanghaju odkrila tovarno ponarejenih igrač Labubu
kriminal posel
Policija v Šanghaju odkrila tovarno ponarejenih igrač Labubu

Policija v Šanghaju je ta mesec razbila tolpo, ki je izdelovala in prodajala ponarejene igrače Labubu. V akciji je bilo pridržanih osem oseb, odkrili pa so ponarejene igrače Pop Mart v vrednosti 12 milijonov juanov (2,1 milijona singapurskih dolarjev).

30. jul 14:16
Kitajske igračke premagale Applove telefone na ruskem trgu
gospodarstvo posel
Kitajske igračke premagale Applove telefone na ruskem trgu

V drugem četrtletju leta 2025 je kitajski proizvajalec Pop Mart s svojimi kolekcijskimi figuricami, znanimi kot Labubu, močno posegel na ruski trg. Blagovna znamka je na spletni platformi CDEK.Shopping zasedla 2,7 % tržnega deleža in s tem prehitela tako Uniqlo (2,2 %) kot tudi Apple, ki sta bila prej med petimi najbolj priljubljenimi znamkami. Rusi so namreč množično naročali te figurice, kar kaže na premik v potrošniških preferencah v smeri igračk namesto pametnih telefonov.

26. jul 19:22
Veliko zanimanje za prvi Labubu Showroom v Berlinu
kultura zabava
Veliko zanimanje za prvi Labubu Showroom v Berlinu

Nemški oboževalci so množično obiskali otvoritev prvega Labubu Showrooma v Berlinu, kar je posledica svetovnega fenomena teh plišastih igrač. Proizvajalec Pop Mart je s to potezo zadovoljil izjemno povpraševanje v Nemčiji.

1 posodobitev 25. jul 8:59
Kitajska igrača Labubu osvojila ZDA in postala orodje 'mehke moči'
kultura mednarodni odnosi
Kitajska igrača Labubu osvojila ZDA in postala orodje 'mehke moči'

Igrače Labubu so se izkazale za uspešnejše od ameriških konkurentov in ponujajo Kitajski priložnost za izboljšanje odnosa z ZDA, saj lahko vplivajo na dojemanje Kitajske v tujini in premagajo globoko nezaupanje ZDA do Kitajske.

1 posodobitev 25. jul 16:30
Proizvajalec igrač Labubu po tržni vrednosti presegel Gazprom
gospodarstvo finance
Proizvajalec igrač Labubu po tržni vrednosti presegel Gazprom

Kitajski proizvajalec igrač Pop Mart, ki stoji za blagovno znamko Labubu, je s kapitalizacijo 42 milijard dolarjev (približno 3,3 bilijona rubljev) presegel tržno vrednost ruskega energetskega velikana Gazprom. Kapitalizacija Pop Marta je za 3,2 milijarde dolarjev (250 milijard rubljev) višja od skupne vrednosti vseh delnic Gazproma, katerega vrednost znaša 39 milijard dolarjev (3 bilijone rubljev).

22. jul 17:35
Ruski Gazprom postal cenejši od kitajskega proizvajalca igrač
posel gospodarstvo
Ruski Gazprom postal cenejši od kitajskega proizvajalca igrač

Kitajski proizvajalec igrač Pop Mart, ustvarjalec priljubljene igrače Labubu, je dosegel tržno kapitalizacijo 42,2 milijarde dolarjev, kar je za 3,2 milijarde dolarjev več od trenutne vrednosti ruskega energetskega velikana Gazproma (39 milijard dolarjev). To so poročali tudi ruski mediji, kar kaže na preobrat v primerjavi vrednosti teh dveh podjetij.

2 posodobitev 22. jul 16:16