Kitajski fenomen igrač Labubu prihaja v Pitt Street v Avstraliji
Kitajsko podjetje Pop Mart, znano po svojih igračah Labubu, bo odprlo novo trgovino v Pitt Street Mall v Avstraliji. Pitt Street velja za eno najdražjih nakupovalnih ulic na svetu.
Kitajsko podjetje Pop Mart, znano po svojih igračah Labubu, bo odprlo novo trgovino v Pitt Street Mall v Avstraliji. Pitt Street velja za eno najdražjih nakupovalnih ulic na svetu.
Kitajsko podjetje za proizvodnjo igrač Pop Mart je doživelo neljubi dogodek med prenosom v živo. Dva zaposlena, ne zavedajoč se, da je prenos še vedno v teku, sta komentirala ceno obeskov za ključe. Ena od zaposlenih se je pritožila, da izdelek stane 79 juanov (približno 10 evrov), kar je sprožilo negativen odziv med gledalci.
Wang Ning, ustanovitelj verige trgovin Pop Mart, ki je znana po igračah Labubu, se je uvrstil med deset najbogatejših milijarderjev na Kitajskem. Po podatkih revije Forbes njegovo premoženje znaša 22,3 milijarde dolarjev.
Video, ki prikazuje ruskega zunanjega ministra Sergeja Lavrova, kako se šali o virusni lutki "Labubu" med obiskom na Kitajskem, je ponovno vzbudil pozornost na vlogo te plišaste igrače kot orodja mehke moči kitajske komunistične partije. Medtem ko jo kitajski državni mediji Global Times slavijo kot "globalno senzacijo", se pojavljajo pomisleki o njeni uporabi v propagandne namene.
Wang Ning, ustvarjalec priljubljenih igrač Labubu in vodja podjetja Pop Mart, se je uvrstil med 100 najbogatejših ljudi na svetu. Po podatkih Bloomberga je z bogastvom 26,5 milijarde dolarjev zasedel 85. mesto na lestvici.
Hongkonška borza (HKEX) je v prvi polovici leta 2025 zabeležila rekordne dobičke, predvsem zaradi ponovnega oživljanja prvih javnih ponudb (IPO), ki so mestu povrnile položaj vodilne borze na svetu. HKEX je poročal o najboljšem polletnem prihodku doslej, kar je okrepilo povečanje IPO in trgovalne aktivnosti. Medtem pa podjetje Pop Mart, ki je bilo ustanovljeno leta 2010 v Pekingu, načrtuje, da bo podvojilo letošnji prihodek od rekordne prodaje v letu 2024, saj se pripravlja na lansiranje mini različice plišaste igrače Labubu, da bi razširilo svoj izjemen uspeh in osvojilo več src zunaj celinske Kitajske.
Delnice kitajskega proizvajalca igrač Pop Mart so poskočile za 12,5 % po objavi skoraj 400-odstotnega skoka čistega dobička v prvi polovici leta. Futu Holdings je poročal o več kot podvojenem dobičku v drugem četrtletju, medtem ko je kitajski draguljar Laopu Gold skoraj potrojil zaslužek zaradi močne rasti doma in v tujini. Pri Baiduju pa so se prihodki zmanjšali.
Kitajsko tehnološko podjetje Meitu, specializirano za urejanje selfijev, je v prvi polovici leta 2025 zabeležilo 12,3-odstotno rast prihodkov, ki so znašali 252,4 milijona dolarjev. Xiaomi je poročal o 31-odstotni rasti prihodkov v drugem četrtletju, ki so dosegli 16,2 milijarde dolarjev, in 75,4-odstotni rasti čistega dobička na 1,6 milijarde dolarjev, predvsem zaradi prodaje električnih vozil, medtem ko se je posel s pametnimi telefoni upočasnil. Podjetje Pop Mart je zaradi priljubljenosti igrač Labubu zabeležilo rekordno prodajo in petkratno povečanje prihodkov v tujini.
Policija v Šanghaju je ta mesec razbila tolpo, ki je izdelovala in prodajala ponarejene igrače Labubu. V akciji je bilo pridržanih osem oseb, odkrili pa so ponarejene igrače Pop Mart v vrednosti 12 milijonov juanov (2,1 milijona singapurskih dolarjev).
V drugem četrtletju leta 2025 je kitajski proizvajalec Pop Mart s svojimi kolekcijskimi figuricami, znanimi kot Labubu, močno posegel na ruski trg. Blagovna znamka je na spletni platformi CDEK.Shopping zasedla 2,7 % tržnega deleža in s tem prehitela tako Uniqlo (2,2 %) kot tudi Apple, ki sta bila prej med petimi najbolj priljubljenimi znamkami. Rusi so namreč množično naročali te figurice, kar kaže na premik v potrošniških preferencah v smeri igračk namesto pametnih telefonov.
Nemški oboževalci so množično obiskali otvoritev prvega Labubu Showrooma v Berlinu, kar je posledica svetovnega fenomena teh plišastih igrač. Proizvajalec Pop Mart je s to potezo zadovoljil izjemno povpraševanje v Nemčiji.
Igrače Labubu so se izkazale za uspešnejše od ameriških konkurentov in ponujajo Kitajski priložnost za izboljšanje odnosa z ZDA, saj lahko vplivajo na dojemanje Kitajske v tujini in premagajo globoko nezaupanje ZDA do Kitajske.
Kitajski proizvajalec igrač Pop Mart, ki stoji za blagovno znamko Labubu, je s kapitalizacijo 42 milijard dolarjev (približno 3,3 bilijona rubljev) presegel tržno vrednost ruskega energetskega velikana Gazprom. Kapitalizacija Pop Marta je za 3,2 milijarde dolarjev (250 milijard rubljev) višja od skupne vrednosti vseh delnic Gazproma, katerega vrednost znaša 39 milijard dolarjev (3 bilijone rubljev).
Kitajski proizvajalec igrač Pop Mart, ustvarjalec priljubljene igrače Labubu, je dosegel tržno kapitalizacijo 42,2 milijarde dolarjev, kar je za 3,2 milijarde dolarjev več od trenutne vrednosti ruskega energetskega velikana Gazproma (39 milijard dolarjev). To so poročali tudi ruski mediji, kar kaže na preobrat v primerjavi vrednosti teh dveh podjetij.